ät mer mat, det är gott!

Tjejer riktar jag mig nu till framförallt. Sluta upp med era dumma tankar att ni har lite för mycket fett här och där. Det har ni inte! & har ni det så är det förmodligen jättefint. Ifall man är mycket överviktigt och mår fysiskt dåligt då kan man ta tag i problemet (som jag gjorde) och börja äta nyttigare bara. INTE sluta äta! Det gäller alla, tänk inte " hoppar jag över frukosten och skollunchen så blir jag smalare" noshit klart du blir smalare men du ska inte behöva gå hungrig och må dåligt över dig själv. Även allt tjat om att man blir tröttare och okoncentrerad, det stämmer! även om många inte märker av det. Någon som någonsin tänkt: Åhh jag är trött idag pallar inte gå upp Det är nog för att jag inte åt tillräckligt igår! ååh palla matte/svenska/engelska Det är nog för att jag skippade frukosten! blöö jag har ont i huvudet och orkar inte göra något Det är nog för att jag har näringsbrist och aldrig äter tillräckligt! Nej trofan inte man tänker att det är pga det.
så ät säger jag bara, det är både gött och bra!
till kvällemat idag blev det rödspettafileer inrullade i parmaskinka med fyllning i. Blev asgott! 
inspireades på någons blogg och gjorde egna, dock med lite annan fyllning
I fyllningen är det röd pesto + philadelphia + keso (såklart) + spenat + citron. GRYMT


Jag tror fan jag ska göra en ätblogg. gatt

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-15 @ 21:28:28
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0