När man har en tråkigt en kväll gäller att vara påhittig

14 saker jag o julia ska göra ikväll:
*Trycka in en snorkråka bakom ett ställe som vi vet att ingen i hela världen kommer att hitta. sedan ska vi skriva ett brev till Nelson Mandela och berätta om hela grejen

*Försöka spela döda om vi träffar på en älg

*gå på bio en gång själva, gå sedan en gång till på samma bio med våra kompisar och berätta hela tiden vad som kommer att hända

*Vi ska slicka någon i armhålan och skylla på personen jämte

*slänga oss framför en random människa och fråga vad dom håller på med

*krama alla träd i hela braås

*gå fram till en person med glasögon o ta dem ifrån personen och säga " det här är ju mina!"

*vi ska gå till en pizzeria o beställa en pizza utan deg

*under resten av våra liv svara på precis varenda fråga vi får "ur ditt perspektiv ja, inte mitt."

*skriva av alla böcker jag har i huset, in i datorn

*gå in på ica och söka jobb som chefer

*kommentera en skäggig mans skägg. Sedan ska vi följa efter honom, synligt

*prata svengelska hela kvällen med en skånsk brytning

*till sist men inte minst ska vi också säga till alla personer vi möter vad vi tror att dem heter.

tack och hej!

vi ska också hålla denna minen hela kvällen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0