tidsfördriv i reklamen

haha hittade detta testet på någon söt blogg, var ju bara tvungen o göra det B-]

 

Ta fram din mobil. Bläddra igenom din inkorg. Stanna när du räknat till 10 och skriv sms:et.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dej?  

japp ska förbi hästen med :)


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis


ringer din pappa till dig säg att jag har varit hos dig


3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?


16.20

4. Vilket sms blev du mest berörd av?


datan dog, måste bara starta den :D


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?

Nej! fan också:(

 

6. Vad skulle du skrika om du vann 1 miljon kr?

bög:)


7. Vilket ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

men nä:P gå till ica nu!



8. Vad vill du höra mest av allt?


kom till mitt skåp


9. Vad skulle du säga om du fick mvg i allt?

det var pga han :-P


10. Din romantiska replik?

Aaaaas fiiint! :-D


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

mm vad gott med winer melage :D



Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: mitt ville inte sluta vara rött :(



hur är läget då?

2010-09-23 @ 21:48:55
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: Katte<3

Sv: okaj jag kanske inte borde skrivit att dom med stora lår ska ha leggings men liksom, om jag inte tycker det ser lite okaj ut borde jag få tycka det?! Liksom, jag trodde faktiskt vi hade yttrandefrihet här i Sverige och då borde jag väl nästan få skriva vad jag tycker om det?! Jag skrev att det inte ens satt snyggt på mig och jag har inte överdrivet stora lår så jag vet inte, men däremot kan du verkligen inte kalla mig fjortis för det är jag då verkligen inte! =)

2010-09-24 @ 20:24:36
URL: http://kattiekatte.blogg.se/
Postat av: miijas

sv; tackar =)

2010-09-25 @ 16:51:41
URL: http://miijas.devote.se/
Postat av: Katte<3

Sv: Jag vet att många tar illa upp men liksom, så för det ska jag inte få ha mina åsikter?! Jag vet att det var dumt men om jag nu tycker det så måste jag ju få säga det?! Och omogen är jag så det räcker och blir över men jag tror inte man tjänar så mycket på att vara störtmogen hela tiden, jag är det när det verkligen gäller och nej, min statistik är typ på noll men jag är inte ute efter uppmärksamhet och njaah inget spelar egentligen ingen roll, bara jag får ur mig det jag tycker och tänker för det är det jag trodde en blogg var till för?!

2010-09-25 @ 16:57:07
URL: http://kattiekatte.blogg.se/
Postat av: Katte<3

Sv: Joo jag vet (aaa) haha nämen asså jag vet inte, jag vill inte göra folk upprörda, bara få ur det jag tänker på så jag kan släppa det,

2010-09-25 @ 20:07:17
URL: http://kattiekatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0