träningsvärk bakis och springsugen

Har fruktansvärd träningsvärk i framförallt de nedre ryggmusklerna sen gårdagens gympass. Allting blir jobbigt idag på grund av detta men det visar ju iallafall att jag gjorde rätt igår. Jag har en slags hat-kärlek till träningsvärk, det antar jag att jag inte är ensam om. 
Är även baklängesfull sen gårkvällen som spenderades med några stycken o rottne, det var mycket trevligt!
Min kropp mår verkligen uselt när jag har inhalerat alkohol dagen innan och det suger, så idag har jag bara surat över min träningsvärk och illa-mående. 
TROTS detta så är jag otroligt springsugen, och som pricken över i:et så att det varit strålande sol idag. Hade ju varit perfekt och rusa av sig lite idag men nae, mina benhinnor är paj som vanligt så jag måste ta det lungt med både gången och löpandet. inte kul
Nu ska jag sluta sura och göra något vettigt med mitt liv, ha't gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0