två år på två minuter

ja som de flesta i min närhet vet så är jag en sån som färgar mitt hår typ.. hela tiden
det sliter på håret men vafan, jag älskar ju det
13 år, blond/orange, sommaren till åttan
en riktig liten fjortis var jag haha
till hösten i åttan (14 år) färgade jag håret brunt
fortfarande lite fjortis över mig ;)


direkt efter jul färgade jag håret rött, klippte även lugg


i februari eller ngt sånt färgade jag det mörkbrunt
hittar ingen bild från det hmm aja :)

på våren började det blekna och fyfan vad fult det var haha
dessutom är det en hemsk bild


lät det solblekna och på sommaren var jag ljusbrun


början i september sedan blev jag röd igen


höll mig till rött tills lucia
(olika röda) haha olika uttvättat

sen vid lucia blev det mörkbrun som ser ut som svart haha
& ungefär så ser det ut nu fast att jag har kortare hår



har säkert haft fler färger som jag har glömt bort men här fick ni en smakbit ;)
hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0