emmaboda i mitt hjärta

fyfan vilken lyckad festival! trots allt gegg och regn och lera och blabla hade vi urkul. Vi hade det bästa campet som innehöll Gabbe, Maya, Agnes, Erik, Julia, Ludwig, Rasmus och mig då :) och för att inte glömma danskarna som bodde med oss, Sebastian och Nicklas, härliga killar!
Vi hade en utav de bästa campingplatserna SKIT nära ängen scenen och SKIT nära pizza stället och SKIT nära bajamajorna haha! och jag tvivlar inte en sekund på att den campingen hade den skönaste stämmningen :)
Fast hela festivalen var full med skön stämmning, nästan varenda människa man träffade var skit trevliga och allt!
Jag är iallafall en utan emmabodabesökarna 2012!
där ser man tillochmed hur nära panpizzan var :D mmums
tack till CAMP GÖRAN och tack till emmaboda och tack till alla underbara festivalbesökare!

Kommentarer
Postat av: janelle

va fin blogg du har! =D o så fin du e! lust o kika in min lite?

2011-10-19 @ 12:21:47
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0